Wednesday 7 September 2011

A Story Without A Title

aku da buntu.
aku da tak tau buat apa lagi.
aku bukan jenis yang pandai ambil hati orang.
tapi ape lagi yang aq kena buat untuk ambl hati DYA.
aku da buntu bhai.
sekurang-kurang bagi aku peluang.
sekali pun da cukup bagi aku.
kadang2 aku rasa da penat. letih.
kadang2 aku terfikir untuk putus asa.
tapi AKU SAYANG DYA.
aku tak tau nak buat ape lagi untuk buat dya paham aku sayangkan dya.
aku x tau nak buat ape lagi untuk buat dya jatuh hati kat aku.
bukan mudah untuk aku jatuh hati.
dan bukan mudah jugak aku nak lupakan seseorang.
sampai bila aku nak terus berangan miliki dya.
semua orang mahukan apa yang diangankan jadi kenyataan.
kalau dulu mungkin hati aku cukup kuat untuk tahan semua ni.
tapi sekarang.
hati aku da x macam dulu.
da tak sekuat dulu.
maafkan aku kalau post nie buat dya tersinggung.

No comments:

Post a Comment