Friday 23 September 2011

Itu Yang Terbaik

SEMALAM..
perkara yang aku mintak takkan jadi..
akhirnya terjadi..
"ak benci ko yazid"
ungkapan yang telah terungkap dari dia..
perbualan mengenai kematian aku yang akhirnya membawa kepada kebencian dari dia..
takpa lah mungkin itu yang terbaik..
sekurang-kurangnya..
tiada lagi seorang insan yang jelek mengganggu hidup dia...
walaupun hakikatnya aku masih menyayangi dia..
mungkin ajal maut tu ditangan tuhan..
tapi kadang-kala tanda-tanda kematian itu diberi pada mereka yang dikehendakinya...
tak kira yang tersurat dan yang tersirat..
kita hanya mampu merancang.. Allah yang menentukan..
kepada si dia..
aku MINTA MAAF sekali lagi atas segala perbuatan aku..
dan TERIMA KASIH atas kebahagian yang telah kau bagi kat aku selama nie..
samada kau sedar atau tak sedar..
mungkin lepas ni tak boleh lagi aku dengar suara kau..
tak boleh lagi aku rasa dimarahi oleh kau...
semua tu akan jadi kenangan dalam hidup aku..

No comments:

Post a Comment